مشخصات فنی ساختمان پیش ساخته

  • مشخصات و اندازه فندانسیون

اندازه سکو: حداقل ارتفاع سکو20سانتیمترکه با بلوک سیمانی وخاک ریزی می باشد و با بتون 250 به ضخامت 15 سانت پوشش داده می شود به استثنا سرویس بهداشتی، ضمناً کنده کاری فضای زیر سرویسی بهداشتی جهت عبورتاسیسات و لوله های فاضلاب و صفحه ستون ها از ورق آهنی به ضخامت حد اقل 8 یا 10 میل و به ابعاد30*30 می باشد که در تعهدات کار فرمای محترم می باشد و تاسیسات و پیاده پیرامونی در تعهد پیمان کار نمی باشد.

  • اندازه سازه و قابليت

حداقل ارتفاع سازه 270سانتیمتر و قابل دمونتاژ و مونتاژ مجدد می باشد.
استراکچر(ستونها) ازپروفيل آهنی60*60 و ناودانی گالوانیزه دوبل شده مربوطه با اتصالات جوشی و پیچی گالوانیزه می باشد و رنگ سازه اپوکسی زینک ریچ اپوکسی میانی یا پلی یورتان به ضخامت تقریبی 70 میکرون

  • پوشش ديواروسقف

از ساندويچ پانل با دو رو ورق گالوانيزه رنگی (سفید)با ايزوله پلی اورتان با ضخامت جهت دیوار6 سانتیمتر وجهت سقف4سانتیمتربا دانسيته 40کيلوگرم درمتر مکعب ( محصول شرکت ماموت)

  • پنجره های ساختمان

از نوع  UPVC با زوارH آلومینیوم رنگی  جهت آب بندی با يراق آلات مرغوب تک حالته (هر اتاق حد اقل دارای یک پنجره) با شیشه دوجداره به ابعاد100#112 سانتیمتر همراه با توری  می باشد.

  • دربهای خارجی و سرویس ساختمان

درب بیرونی  از نوع  UPVCهمراه با يراق آلات مرغوب و درب سرویس ها از نوع آلومینیومی می باشد.
دربهای داخلی ساختمانها و کمپ کارگری از نوعMDF 4میل همراه با روکش PVC رنگی و چهارچوب آلومینیومی و یراق آلات ایرانی مرغوب به ابعاد حداقل 95/210 سانتیمتر می باشد.

  • کفپوش ساختمان

از سرامیک 50*50 یا 60*60 درجه A کارخانجات یزد.

 

  • سقف کاذب ساختمان

سقف کاذب ساختمان ازنوع 60*60 تایل گچی

  • سیستم الکتریکال ساختمان

بصورت روکار و از داخل داکت PVC (سیم 5/1 و 5/2 و کابل3*4) انجام می شود و استانداد و روشنائی ساختمان از نوع روکار مدل فلورسنت 2×120 با لامپ های LED استاندارد ایرانی می باشد، وکليه کليدها و پريزها از نوع دلند یا آسیا روکار و استاندارد می باشد، ساختمان دارای تابول برق مجهزبه کلید محافظه جان و فیوز مینیاتوری نیز می باشد.

  • سرویس بهداشتی

چینی آلات و لوازم بهداشتی ازنوع کرد یا پارس سرام و داخل ساختمان سرویس یه تعداد نیازهواکش 30*30 می باشد دمنده یا خزر فن.

  • سیستم مکانییکال ساختمان

لوله های آب از نوع سفید آذین و فاضلاب از نوع پلیکا نیمه قوی و کليه شيرآلات از نوع ايرانی استاندارد(کسری) می باشد.

  • توضیحات تکمیلی

ساختمان تیپ خوابگاهی فاقد سقف کاذب می باشد
ساختمان دارای فلاشینگ جهت زیبایی و آب بندی می باشد.
ساختمان آب بند وفاقد هرگونه نشتی می باشد و درصورت نیازبا چسب سیلیکوم رفع میگردد.
نکته مهم: طراحی، تأمین متریال، حمل و نصب سیستم اعلان و اطفاء حریق،شبکه IT (Active & Passive) و تلفن و سیستم گرمایش و سرمایش در قیمت های اولیه این قرارداد لحاظ نشده است. لذا در صورت صلاحدید کارفرما مبنی بر اجرای هریک از این فعالیت ها توسط پیمانکار، پس از توافق در خصوص قیمت، شرایط پرداخت و همچنین مدت زمان انجام کار هر یک از فعالیت های مذکور می توانند به شرح کار پیمانکار در این قرارداد اضافه گردند.
ضمنا عملیات اجرایی فقط در فضای ساختمان به عهده پیمانکار میباشد

نمونه ساختمان پیش ساخته در محل پروژه کارفرما